Domowe delicje



Domowe delicje są pyszne, dziś z truskawkową galaretką. Następnym razem będą z pomarańczową.
Miłego weekendu!



Co potrzebujemy do ich zrobienia?

- opakowanie biszkoptów
- opakowanie galaretki (smak truskawkowy, malinowy lub pomarańczowy)
- tabliczka czekolady deserowej i mlecznej

Galaretkę przygotowujemy wg. przepisu na opakowaniu.
Odstawiamy do niecałkowitego! stężenia.
Biszkopty układamy "brzuszkami" do dołu, tak  jak na zdjęciu:)
Następnie rozpuszczamy w kąpieli wodnej czekoladę.
Gdy galaretka zacznie tężeć nakładamy ją porcjami (tutaj przydatna będzie mała łyżeczka), odstawiamy- galaretka musi się ładnie ściąć. Z każdym ciastkiem postępujemy w taki sam sposób.
Na końcu maczamy galaretkową stronę w rozpuszczonej czekoladzie, spodu rzecz jasna już nie maczamy.
Musi być widać biszkopt. Zostawiamy, żeby czekolada zastygła.
Smacznego!:)



Ps: Marzy mi się jeszcze wersja z galaretką jagodową i białą czekoladą mmm..

♪♫

______________________________♥_____________________________




33 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Śliczne słodkości. Jak możesz dodawać takie rzeczy o tej godzinie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwio- sama się sobie dziwie, aczkolwiek głos Johna pomaga mi przetrwać żeby nie sięgać raz jeszcze po kolejną delicję..xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się marzy ;) Ale chyba zamiast czekać i marzyć, po prostu je zrobię, bo narobiłaś mi apetytu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są :) prosto i smacznie,jak się czegoś słodkiego zachce to akurat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Majanko- dokładnie;)
    pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Usagi- jeśli zrobisz, pochwal się koniecznie linkiem tutaj;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie delicjie, jest to jedyna forma w jakiej jadam galaretki:) Twoje wyglądają mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. mniami, delicje pomarańczowe jedyne jakie toleruję:) i jedyna jakie sama zrobię, ciekawe czy wyjdą mi tak dobre jak mój ulubiony oryginał

    OdpowiedzUsuń
  9. kusisz!oj i to bardzo;)
    Twoje marzenie przemawia również i do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłaś sama na ten superancki pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno lepsze od tych kupnych:). Bajecznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Auroro- tak, przyśnił mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poza tym.. łatwo te Wedlowskie delicje rozłożyć na części pierwsze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest całkiem dobry pomysł!
    Już wiem jak uszczęśliwię dziadka. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysłowo:) narobiłaś mi strasznej ochoty!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysłowo:) narobiłaś mi strasznej ochoty!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och! cudne :) Wypróbuję z własnymi biszkopcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj na pewno są 100 razy lepsze od sklepowych:) mniami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też za mną chodzą delicje. Jutro zrobię, tylko że z malinową galaretką własnej roboty na bazie agaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kika- o! super pomysł, przypomniałaś Mi o Mojej torebeczce agaru:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweet Housewife- świetna myśl;)

    Pozdrawiam Was;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, świetne są! Ale mi zrobiłaś ochotę na takie home-made delicje! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Galaretka w połączeniu z czekoladą i biszkoptami to fantastyczny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze! Świetne takie domowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kapitalny pomysł :) A ja tak uwielbiam delicje. Fajnie, ze mogę teraz zrobić sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie