Deser truskawkowo-jogurtowo-owsiany



Takie desery zaczynają towarzyszyć mi zawsze gdy zbliża się lato.
Chwila i już są gotowe.
Jogurt naturalny to na prawdę bardzo fajny substytut śmietany. Wystarczy tylko się "przestawić" na jego smak. Kto jeszcze nie próbował, zachęcam.


/dla 1 osoby/

- 1 mały jogurt naturalny
- garstka świeżych truskawek
- 1 ciastko owsiane

Truskawki myjemy, pozbawiamy szypułek i kroimy każdą na 3 części.
Ciasto kruszymy i wkładamy do małej miseczki.
Do kieliszka lub szklanki przekładamy 2 łyżki jogurtu,  parę plasterków truskawek i troszkę okruchów ciastka, powtarzamy tę czynność, aż składniki się skończą.
Schładzamy ok. 1 h lub podajemy od razu.
Smacznego!:)




Użyłam owsianych ciasteczek kakaowych Symbio, są one mało słodkie i wyraźnie czuć w nich pełnoziarnisty posmak.
To coś dla wielbicieli zdrowych wypieków, którzy nie dysponują czasem, by piec ciastka.
Do kupienia w Ekosfera.pl oraz sieci sklepów Organic Farma Zdrowia.

______________________________♥______________________________

14 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Chętnie zanurzyłabym swoją łyżeczkę w takim pucharku wypełnionym cudownościami :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. racja, mało czasu a jaki efekt smakowy :D ja właśnie pije truskawkowego shake'a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właściwie nie używam śmietany tylko jogurty naturalne i uwieeelbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym na poprawę humoru, dziś jakiś kiepski dzień, nawet internet odmawiał mi posłuszeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie proste zdrowe desery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. proste i z pewnością bardzo pyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie przez caly truskawkowy sezon najwiecej 'schodzi' truskawkowy koktajl : 1 jogurt + caly blender truskawek, mniam :) Dodatek owsianych ciasteczek idealny! (ja wczoraj kruszylam ostatnie amaretti... ;)).

    Pozdrawiam serdecznie!
    I milego tygodnia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beo- :) tak, tak.. też uwielbiamy koktajl czasem jogurt zastępujemy maślanką lub kefirem
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smakowity i zdrowy deserek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie deserki to są pyszne, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To idealny deser na lato ! Poza tym zawsze przyjemnie jest zjeść coś słodkiego z poczuciem ,że nie pakuje się w siebie sam pusty cukier :)

    Katsmeal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Katie- dokładnie;)
    Majanuś- pewnie!
    Jolu- masz rację
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie