Kawa z waniliową pianką i czekoladową posypką


Kawa z waniliową pianką i czekoladową posypką

/ przepis własny,  na 1 porcję/

- 180 ml gorącej wody
- 1 łyżeczka rozpuszczalnej kawy
- 1 łyżeczka cukru trzcinowego
- 60 ml mleka sojowego waniliowego
- bita śmietana (do dekoracji)
- starta gorzka czekolada


W kubku zaparzyć kawę, posłodzić cukrem, wymieszać.
Przelać do wysokiej szklanki.
W oddzielnym kubeczku ubić mleko waniliowe, przelać również ;) do wysokiej szklanki.
Na samym końcu udekorować kawę bitą śmietanką i startą czekoladą.
Smacznego!:)


Do przygotowania mojej kawy użyłam:

* mleka sojowego o smaku waniliowym firmy Provamel bio

Do kupienia w sieci Organic Farma Zdrowia lub sklepie internetowym Ekosfera24.pl 



Ps: A słomki  (takie jak ta przez którą piłam kawę) możecie dostać w sklepie Party-Party.

______________________________♥______________________________


15 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Bejb, jak dla mnie - wymiatasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o kawusię, właśnie taką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super...a ja wciaz mam zepsuty ekspres...nie jest latwo....

    OdpowiedzUsuń
  4. kawka zapowiada sie smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie choć szklaneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze z ta somka ;p wyglada bosko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dota- ja nie mam ekspresu- też nie jest łatwo:D
    Aurora- :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasjonatka- dziękuję:)

    Aga, Sylwia - :)

    Majanuś- ależ proszę!

    Pozdrowienia dla komentujących!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj!! Takiej kawy mi trzeba:) Wygląda super z tą rureczką!

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM sojowe mleko - i taką kawę! Najlepiej jednak zmrożoną. :) Lubię też Twoje przepisy! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wpraszam się ;-))))))))))))))) Nie ma to tamto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karmelitko- :)
    Fortynkuki- dziękuję, to miłe. a mrożoną kawę również uwielbiam, ale ostatnio zimniej się zrobiło, więc boję się o gardło..

    Lili- dziękuję!

    Feri- ok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie