Weekend ze Smakiem

 
 
Zeszły weekend  miło spędziłam wraz z dziesięcioma innymi blogerami kulinarnymi we Wrocławiu.
Mieliśmy okazję brać udział m.in. w festiwalu "Europa na Widelcu" i spróbować europejskich przysmaków.

 Ja wybrałam węgierski  sernik z koperkiem, P-Y-S-Z-N-Y! Koniecznie do odtworzenia w mojej kuchni:)
 
 oraz ukraińskie placuszki drożdżowe z żurawinową konfiturą, których dostałam podwójną porcję, cytuję: " za ładny uśmiech" :).
 
Udało nam się zwiedzić kuchnię restauracji "Bernard" oraz "Art Hotelu", poznać patronów festiwalu oraz znanego z DDTVN Piotra Kucharskiego, uczestniczyć w warsztatach fotograficznych prowadzonych przez Paulinę Kolondrę i Sylwię Muchę .
 
 
 
 
Swoje stylizacje tworzyliśmy w grupach czteroosobowych. Mieliśmy za zadanie stworzyć klimatyczną kompozycję dla deseru oraz wytrawnego dania. Swoich proposów użyczyła nam Paulina Kolondra. Poczułam się trochę jak w domu, ponieważ gros identycznych egzemplarzy (noży, kratek do studzenia ciasta, kubeczków, talerzyków) mam w swojej szufladzie :)


Znalazłam się w drużynie z Sandmanami  oraz Facetem Na Talerzu.
Tak wyglądało nasze pierwsze dzieło
 
 
 
 
 
 
i drugie..
 
Spośród stylizacji "przeciwników" moje największe uznanie zyskała ta..
 
 
Powyższe zdjęcia przedstawiają jedynie cząstkę atrakcji, które spotkały mnie we Wrocławiu.
 
Dziękuję wspaniałej ekipie Cookleta za zaproszenie oraz świetną zabawę!
Jesteście mega pozytywnymi ludźmi :)
Podziękowania należą się również dziewczynom, które dzielnie poprowadziły z nami warsztaty, blogerom (Ani, Agacie, Paulinie, KasiMagdzieDorocie,  Sandmanom , Sylwi, Tomkowi i Bartkowi) a także wszystkim uczestnikom Weekendu ze Smakiem. Przefajnie było Was wszystkich spotkać!

 
Bądź na bieżąco śledź Waniliową na facebooku i twitterze

______________________________♥____________________________ 
 

12 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Ty tam się świetnie bawisz, a ja uczę się do egzaminów! :( Piękne są te Wasze kompozycję, cudny musiał być smak sernika i ogółem - zazdroszczę. BARDZO :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna relacja. Widać, że weekend we Wrocławiu był bardzo udany, a szczególnie warsztaty fotograficzne :-)

    Z pozdrowieniami,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olciku, piękne są te obrazki. zazdroszczę warsztatów z Pauliną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Musiało być świetnie. Bloga Pauliny obserwuję od lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja i prxyznam, że zamarzyły mi się takie warsztaty :)

    Pozdrawiam,

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Super impreza ! Ale nie zazdroszczę, bo u nas w Poznaniu też się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastrzeliłaś mnie tym sernikiem z koperkiem:) .... a Wrocław jak sama wiesz kocham:) kiedyś spotkamy się tamna kawie i pysznych lodach:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj trochę zazdroszczę... po Twoich relacjach widać że impreza udała się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piekne zdjecia! <3
    Warsztatow zazdroszcze! Szkoda, ze nie sa w przyszlym tygodniu.. wtedy i ja bym sie na nie zalapala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja droga ja cię muszę przeszkolić z takich wyjazdów, co to ma znaczyć iśc spać zamiast na after? nie wybacze ci tego :P

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie