Shake czekoladowo-bananowy


Gdy nadchodzą ciepłe dni moje zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju zimne desery i napoje wzmaga się. Przeczuwam, że wcale nie jestem w tym odosobniona- w sumie to czysta fizjologia.
Wśród lawiny zalewających nas napojów i deserów sztucznie wzmacnianych cukrem glukozowo-fruktozowym, aspartamem i barwnikami alternatywa domowej roboty shake'a jest na wagę złota!
A wystarczą tylko trzy..  no dobra cztery składniki: mleko, banan, kostki lodu i kakao.


/proporcje dla 1 osoby/

- 200 ml zimnego mleka
- połówka banana
- 2 łyżeczki kakao bez cukru
- 2 kostki lodu
Banana obieramy ze skórki i kroimy w plasterki, wrzucamy do blendera. Po chwili wlewamy zimne mleko, kostki lodu i dodajemy kakao. Wszystko dokładnie miksujemy 2 minuty.
Na zdrowie!
Inne warianty smakowe:
Rzecz jasna można urozmaicić moją recepturę i dodać inny owoc np. gruszkę, maliny, borówki, truskawki. Warto też "podkręcić" nieco smak i dodać szczyptę cynamonu.
:)




 ______________________________♥____________________________

6 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. A gdzie tu mój odwyk od nabiału i kakao?! Chyba sam banan mi zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że taki koktajl jest 100 razy lepszy! Pyszny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest za tak smacznym bananowym koktajlem! choć i z udziałem kawy musiałby smakować świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdrowie i na dobry humor! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie łatwy shake na upalne dni :D Ale u mnie niestety się ochłodziło :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny shake i piękne zdjęcie! Nic więcej nie trzeba. Super. :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie