Cynamonowa owsianka z owocami lata


Owsianka to mój posiłek numer jeden od kilku ładnych lat. Pokazywałam Wam już kilka jej wersji (KLIK KLIK KLIK). Teraz przyszła pora na owsiankę z cynamonem i owocami jakie udało mi się znaleźć na babcinym ogrodzie. Dodałam więc: borówki, pokrojoną papierówkę i jeżyny. Wszystko to polałam syropem z agawy- było pyszne!
:)

Skuś się i Ty na ten super zdrowy posiłek!
Czego będziesz potrzebować?
Sprawa jest prosta..



- szklankę mleka 

- 3-4 łyżki płatków owsianych górskich (spokojnie, możesz użyć również błyskawicznych) 

- 1 łyżeczkę syropu z agawy (jeśli nie posiadasz go użyj miodu / syropu klonowego albo cukru) 
- 2 szczypty cynamonu 
- szczypta soli 

dodatkowo: 
 ulubione owoce (może być: jabłko, gruszka, banan, maliny, truskawki, borówki itd.)

W garnku podgrzej mleko, wsyp płatki owsiane i szczyptę soli.
Gotuj do momentu, aż uzyskasz satysfakcjonującą Cię konsystencję. Dodaj pierwszą szczyptę cynamonu- wymieszaj.
Przelej całość do miseczki lub głębokiego talerza, udekoruj świeżymi owocami, syropem z agawy oraz drugą szczyptą cynamonu.
Smacznego!:)

Ps: Ktoś mi dziś bardzo pomagał podczas sesji :)



 ______________________________♥____________________________

1 komentarz

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie