Ciasteczka z musli


Na pewno zdążyłeś/aś już zauważyć, że od ciasteczek nafaszerowanych zdrowymi dodatkami jestem praktycznie uzależniona. Oto kolejna wersja- z musli.

Ciasteczka z musli

- 100 ml oleju kokosowego
- 100 g mąki pełnoziarnistej
- 3/4  szkl. musli
- 1/3 tabliczki gorzkiej czekolady
- 50 g miodu lub syropu z agawy
- 1 jajko
- 1 łyżeczka esktraktu waniliowego
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli

Olej kokosowy rozpuściłam w garnuszku.
Mąkę przesiałam do miski, wbiłam jajko, dodałam sól, miód, ekstrakt, pokrojoną czekoladę, proszek do pieczenia i musli.Wlałam rozpuszczony olej kokosowy.
Zagniotłam elastyczną masę.
Formowałam z niej kulki o wielkości orzecha włoskiego.
Płaską blachę od piekarnika wyłożyłam papierem do pieczenia i przełożyłam na nią ciasteczka zachowując między nimi minimum 2,5  cm odstępy.


Piekłam w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 15 minut  (bez termoobiegu).
Ciasteczka można przechowywać do 10 dni w szczelnie zamkniętym słoiku.
Smacznego!

Swoje ciastka zamknęłam w słoiku Ball Elite od More Than Jar.


Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

9 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. uwielbiam takie ciasteczka, świetny przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsiane- moja miłość :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Waniliowa Chmurko, cudnie się prezentują Twoje ciasteczka :)
    Lubię takie zdrowe przekąski :) Przepis dodany do zakładek :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem uzależniona od ciasteczek z musli. Uwielbiam je, nawet zrobiłam muffiny z płatkami owsianymi, a także batoniki ;) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać może i Ty polubisz wizyty u mnie na blogu : http://ola-w-kuchni.blogspot.com/ Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie