Czerwiec i maj w zdjęciach


Tegoroczna wiosna upływa mi bardzo paracowicie. W ostatnich tygodniach całą swą uwagę i siły poświęcałam uczelni.  Ku mojej radości w nadchodzący poniedziałek bronię licencjata z dietetyki, dlatego też  już za chwilę będzie mnie tutaj więcej, duużo więcej :)
Na rozgrzewkę mam dla Ciebie całkiem sporą furę zdjęć i inspiracji z ostatnich dwóch miesięcy. Masz na nie ochotę ? 
Zacznijmy od maja pełnego niepokojąco zbliżającego się terminu złożenia pracy,


 kwitnących bzów  i coraz cieplejszych, acz deszczowych dni.



Miałam okazję stworzyć sesję produktów, które znalazły się w majowej  Slow Paczce 


W maju obowiązkowo obchodziliśmy Dzień Mamy.


A na Hello Zdrowie pojawił się przepis na mój kisiel rabarbarowo-imbirowy.


Nie zabrakło też wyjazdu, tym razem wpadliśmy do Lublina.


Stałam się posiadaczką cudowych plakatów od Lemon Ducky


Przelicznik Kulinarny codziennie pomaga mi przy pracy w kuchni.

Zawitała do mnie także spora  kolekcja nowych artykułów do pieczenia od Bake Shop, których testy zobaczysz już niedługo na blogu :)


Zachwycałam się także pysznymi suszonymi owocami od rodzinnej firmy Frutitas.


A Lidl Polska uraczył mnie fajną niespodzianką z okazji Greckiego Tygodnia.


W końcówce maja zaczęły pokazywać się pierwsze prawdziwie polskie, słodkie truskawki.


Szybko znalazły swoje miejsce w naszym codziennym menu :)




I pomimo tego, że maj jest przepięknym miesiącem, to właśnie czerwiec lubię najbardziej za..

kwitnący czarny bez i duużą ilość polskich- tanich jak barszcz truskawek,



peonie!

odpoczywanie pomiędzy egzaminami nad wodą..


i koniec szkoły :)


Specjalne podziękowania dla team'u Nestea, który w najlepszym momencie przesłał mi hamak.
Taak.. odpoczynek zdecydowanie mi się należy :)



Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________



3 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Bardzo lubię tu zaglądać :) Piękne zdjęcia! Trzymam kciuki w poniedziałek, ale to tylko formalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Trzymam kciuki za obronę choć wiem, że na pewno będzie na 5 ;)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie