Walentynkowa Slow Paczka


Witaj! Dziś mam dla Ciebie małą niespodziankę :-)
Ostatnio większość mojego czasu pochłaniał pewien projekt.
Otóż zostałam autorką Walentynkowej Slow Paczki!
Już w listopadzie ubiegłego roku zaczęłam  poszukiwania naturalnych, godnych polecenia produktów. Przeglądałam oferty firm, opakowań, projektów kartek walentynkowych, etykiet, byłam również częstym gościem pasmanterii. Wszystko po to, aby mieć pewność, że Walentynkowa Slow Paczka by Waniliowa Chmurka będzie jedyna w swoim rodzaju. Po to, byś w momencie odpakowywania jej miał pewność, że została stworzona z miłości do Ciebie.
I w końcu, abyś za sprawą zawartych w niej produktów poczuł się naprawdę wyjątkowo.

Co w niej się znalazło?
Najlepsza jakościowo kawa od Java Coffee, apetyczne czkekoladowe serce posypane liofilizowanymi truskawkami z podwarszawskiej Manufaktury Czekolady, ekspresowa w przygotowaniu owsianka  królewska z firmy Dobra Kaloria, aromatyczny, truskawkowy dżem z nutą wanilii od Made by My Mum, różana kula do kąpieli z Ministerstwa Dobrego Mydła oraz unikalna, minimalistyczna walentynkowa kartka od Beleco.

Mam nadzieję, że spodobał Ci się efekt naszej współpracy.
Jeśli pragniesz zamówić Slow Paczkę dla siebie lub bliskiej Twemu sercu osoby, to mam dla ciebie świetną wiadomość! 
Kod rabatowy  -10%  ważny do 5 lutego na hasło: waniliowa

Możesz zrealizować go tutaj:
http://sklep.slowpaczka.pl/slow-paczka-10-edycja-walentynkowa-by-waniliowa-chmurka

Gorąco zachęcam !


Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie