Wegańska owsianka z kokosem i żurawiną




Bardzo lubię tę wegańską wersję  owsianki.
Kokos i żurawina to para doskonała. Jeśli jeszcze nie znasz tego połączenia to koniecznie spróbuj ! :-)



Wegańska owsianka z kokosem i żurawiną
/ przepis własny, porcja dla 1 osoby/

- 1/2 szklanki płatków owsianych górskich
- 1 szklanka wody
- 1/3 szklanki mleka kokosowego
- szczypta soli
- 1 łyżeczka syropu z agawy (można pominąć)
- płatki kokosa
-  dżem żurawinowy

W rondelku zagotowuję wodę ze szczyptą soli, wrzucam płatki i gotuję przez ok.8 minut na wolnym ogniu. Płatki muszą wchłonąć wodę. Następnie wlewam mleko i mieszam, gotuję jeszcze przez około 1 minutę. Przekładam owsiankę do miseczki, dosładzam syropem,  dekoruję płatkami kokosa i dżemem żurawinowym.

Smacznego!:)




Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥____________________________


5 komentarzy

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Niedawno po raz pierwszy jadłam płatki kokosowe i stwierdzam, że do wiórków już chyba nie powrócę. Płatki dużo bardziej mi smakują. A owsiankę często jadam podobną tylko bez dżemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. … bo wegańska owsianka najlepsza! :) stęskniłam się za smakiem żurawiny, a z kokosem oczywiście smakuje cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. owsianka zawsze! nigdy nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje poranne danie to właśnie owsianka inna niż u Ciebie i dla urozmaicenia jutro zrobię twoją:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie łączyłam kokosa z żurawiną, ale pomysł ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie