Koktajl bananowo-truskawkowy



To chyba mój ulubiony przepis na koktajl.
Słodki, dojrzały banan i truskawki, do tego troszkę jogurtu naturalnego, odrobina zarodków pszennych i pyszny napój gotowy!
Ostatnio zaopatrzyłam się w zakręcane szklane buteleczki. Wystarczy zakręcić i możesz zabrać go ze sobą gdziekolwiek zechcesz :-)
Korzystałam ze świeżych truskawek, jeśli nie macie do nich dostępu koniecznie użyjcie mrożonych.
Truskawki  możesz z powodzeniem zastąpić innymi drobnymi owocami np. malinami, poziomkami czy jagodami.

/ przepis własny, składniki na 1 porcję/

- 1 szklanka mrożonych lub świeżych truskawek
- 1/2 dojrzałego banana
- 1/2 szklanki mleka roślinnego/krowiego/maślanki/kefiru/jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka zarodków pszennych

Banana obieram i kroję w talarki, świeże truskawki myję i pozbawiam szypułek.
Owoce umieszczam w kielichu blendera, wlewam jogurt.
Zamykam i blenduję do uzyskania gładkiej konsystencji, przelewam do szklanki i podypuję zarodkami pszennymi.
Na zdrowie! :-)

Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥___________________________

2 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Wygląda apetycznie!

    Zapraszam na konkurs, który jest na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie