"Ziarno" recenzja książki


"Ziarno" to najnowsza książka Dominiki Wójciak. O jej poprzednich pisałam już tutaj.
Co nowego ma do zaproponowania Dominika?


Przede wszystkim dania na bazie superfoods, rodzime kasze i składniki, piękne zdjęcia (autorstwa Dominiki)  i sprawdzone, nietuzinkowe przepisy.
Autorka podaje ich równo sto. 


Pozycja została podzielona na jedenaście działów m.in. na dania z prosa i kaszy jaglanej, siemienia lnianego, jęczmienia czy chociażby szałwii hiszpańskiej szerzej znanej jako chia.
To wszystko tworzy na prawdę udaną mieszankę.  Receptura na buraczane bliny, budyń jaglany czy chociażby gofry z wykiełkowanej gryki aż proszą się o wypróbowanie! :-)






 Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!

______________________________♥_________________________

1 komentarz

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

  1. Obawiałam się, że to książka nie dla mnie ze względu na moją celiakię, ale okazuje się, że sporo pomysłów mogę z niej wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń

jestem na instagramie