Piernikowa owsianka z malinami


Niby jeszcze lato, ale poranki i wieczory już niestety są zimne.
Bez swetra i ciepłego szalika nie jestem w stanie się obyć.
Powoli zaczynam szukać ciepłych i sycących posiłków. Sięgam też częściej po cynamon, miód i imbir. Ostatni tydzień przypomniał mi, że od lata do jesieni krótka droga...

Piernikowa owsianka, którą dzisiaj przygotowałam ma w sobie coś z deseru jak i większego posiłku.
Z jednej strony słodycz piernika i malin, z drugiej płatki owsiane, które doskonale sycą.
Przepis powstał z okazji konkursu "Przepis na Kopernika".



Piernikowa owsianka z malinami
/ przepis własny, porcja dla 1 osoby/

- 1/2 szklanki płatków owsianych (górskich)
- 1 szklanka wody lub mleka 
- szczypta soli
- 1 łyżeczka miodu
- maliny
- 1 łyżeczka malinowej konfitury
- 2 szt. pierników toruńskich "uszatki"


Do rondla wlewam wodę, dodaję szczyptę soli i gotuję. 
Kiedy woda zacznie wrzeć, wrzucam płatki owsiane i stale mieszając gotuje je przez ok. 8 minut.
Ugotowaną owsiankę przelewam do miseczki, dodaję miód, konfiturę malinową i świeże maliny.
Na samym końcu kruszę pierniczki i posypuję nimi wierzch owsianki.
Smacznego!




Śledź mój profil na Facebooku i  Instagramie!
______________________________♥___________________________

3 komentarze

Dziękuję za komentarz. Wszystkie z uwagą czytam, choć nie zawsze mogę odpisać. Jeśli masz jakieś pytanie napisz na maila waniliowachmurka@gmail.com
Zapraszam też na fanpejdż Waniliowej Chmurki na Facebooku.

jestem na instagramie